måndag, oktober 5

Gomorgon.

Vaknade precis. Är så illamående så jag kunde inte sova, PLUS på detta har jag en visdomstand som håller på att växer och det gör satans ont!!! Känns som om hela munnen är inflammerad.

Emil ligger fortfarande och sover, ska nog gå in och väcka han nu. Han jobbar idag, så jag bli all by my self hemma idag. Skulle försöka få tag i lite städ här hemma och lite.

På lördag, kom jag på nu ska vi på dop. Min brorsas dotter ska döpas. Så vi åker nog upp till Jönköping då över dagen bara. Ska vi så kul att Emil ska följa med. Han har nämligen aldrig träffat min släkt eftersom alla bor där uppe. Så detta ska bli hur spännande som helst.  

Frukost och lite nu kanske, så man få bort illamåendet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!