fredag, oktober 30

Bli ju inget gjort.

Här hemma.. det är så typiskt mig. Hade verkligen bestämt att jag skulle göra en massa idag, men istället för att göra det så gör jag en massa annat som man hittar på vägen dit.

Tänkte jag skulle ut och gå en runda idag men det är ju sno kallt ute så jag hoppar nog det, väntar tills Natalie kommer hem från Malmö så vi kan gå på dagarna. Lite roligare att gå med nån. Har nåt upp 2 kg redan, syns kanske inte med det känns så tänkte se om jag kunde gå ut och gå nu på dagarna så man inte gå upp i vikt fööörr snabbt. Pratade med mamma här om dagen och hon gick upp 7 kg när hon väntade mig och gick ner 10. Vilken lyckost henne. Kan ju bara hoppas på att jag bli som henne då.. :) Hihi.. men det är väl bara önsketänkande från mig sida. Bristningar är ju inget jag strävar efter lixom...!!! Även om det är denna tiden jag ska bara tjock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!