onsdag, augusti 12

Vilken dag.. !

Vilken dag osså..!
Fan vad h´jag hatar att bråka med mina nära och kära... få sån ångerst så jag knappt kan andras. Men för hoppningsvis så har det löst sig nu, och det tro jag att det har. Det är mest jag som är lite lång tjabbig och surar länge om det har hänt nåt men det känns mycke bättre idag :)

Kom precis hem från mamma från ett tag sen.. va där inatt efter allt som ha hänt pallade inte vara hemma och då vill jag bara komma bort och fly från mina bekymmer.

Emil stack till jobbet precis.. han slutar vid 1 inatt så funderar på vad man ska göra idag. Sailet är juh här nere nu denna helgen elller ja det börjar idag.. så man kanske skulle åka ner och festa lite. Har inte rikigt bestämt mig, har lite besluts ångers om jag ska eller inte.

Funderar på att åka ner till Konsum och köpa hårfärg.. hmm.. få se om jag orkar.
Måste nog ta nåt att äta först.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!