onsdag, augusti 5

Varit iväg.

Jag och Emil har varit iväg nu hela dan.. fick sånt ryck i morse att vi skulle bara åka nån stan så vi åkte till Ronneby och han kollade på ett ny ljus till bilen så det köpte han.
Jag har länge ville ha ett nytt minne i datorn för det funkade inte rikigt med photoshop och allt annat så den va så jävla slö. Gick in på Audio Video och köpte mig ett större ram minne så nu funkar datorn helt prima, känns som om man sitter vid en helt nya :)

Åkte tillbaka in till stan i Karlskrona och gick på Rusta, Onoff och Elgiganten. Vill ha en ny kaffe bryggare men gick juh sönder i helgen.. kannan sprack :( Vet inte om det bara finns kanner att köpa så kollade på en helt ny men hittade ingen alls. Alla låg juh på typ 300-400 spänn men det är juh inte vad jag har råd med just nu.
På Elgiganten hittade jag iaf en Usb massage ball, skit härlig och ha den i handen om man är lite stel eller massera ryggen. Så det va ett bra köp.. :)

Här är Usb massage ball. 49:-

Gick in på Karlskrona möbler med.. vi har juh lagt undan en Divan soffa där så vi skulle kolla på soff bort och hittade ksit fina men vet inte rikigt vilket vi ska ha än.. :)

Nu åkte Emil Bräkne-hoby och skulle fixa ljudet så ska väl göra mig nåt att äta kansek. Va juh planerat att jag skulle in till stan och grilla och utgång sen men det blev lite ändrade planer. Vet inte rikgit om jag orkar festa ikväll. Få la bli det en annan dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!