torsdag, augusti 20

Hemma kväll.

En riktig sådan har det varit idag. Älsklingen har varit ledig för första gången på skit länge nu. Varit på ONOFF idag och lämnat tillbaka min massage boll så jag fick en ny. Hämtade upp syrran på jobbet så vi drog till Skopunken och skulle kolla om det fanns några nya skor men hittade inget. Hittade ett par stövlar där inne som jag vill ha, men få åka dit nästa vecka och köpa dom när pengarna kommer :)

Va borta hos Emils mamma med en runda och drack ett par koppa kaffe och snackade lite men nu är vi hemma igen och jag ligger i soffan i soffan och kolla på American pie, emil spelar Sims men har bett han hålal mig sällskap men det låter inte så lockade för han. *fniss*

Nehe ta sig ett par mackor kanske så man bli lite full i magen iaf.. :)

Imorgon bli det hem till mamma, jag och syrra´n. Vi ska äta Kräftor och dricka några öl/vin och bara umgås vi tre. Va ett tag sen vi hade sån mamma/dotter kväll och tycker det är så mysigt. Äta lite gott och ta det lugnt. Sp det ser jag verkligen fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!