måndag, augusti 17

Hemma från stan.

Usch.. trodde det skulle gå åt pipan hos läkaren idag men det gick väldigt bra tyckte jag. Även om ja va så nervös så jag nästan höll på att spy på morgonen. Man förväntar sig juh alltid det värsta men det gick faktiskt bra. Skämtade bort det som va värst att prata om, så han förstod mig och försökte ge mig en skratt istället för han såg väl att jag nästan hade gråten i halsen. :( Fick höja min dos på mina tabletter och fortfarande sjukskriven!

Gick hem till syrran efter det och la mig i sängen och vilade fram tills 4 sen kom hon hem så vi laga lite mat :)

Är hemma nu och katterna springer runt mina ben hela tiden.. dom som har varit hemma själva idag så få väl gosa lite med dom små :)

namn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!