lördag, augusti 8

God morgon.

Börjar lite med sammanfattning av gårdagen igår. Jeanette ringde juh igår och undrade om vi skulle ta en pizza och några öl. Så vi stack upp till Doppet, käkade och tog en katt öl.. va såå gött i varmen. :) Sen cyklade vi han och hann sitta lite i solen innan den fick ner bakom träden men satt ändå rätt länge igår kväll och hade skit trevligt. Va så länge sen man hade så roligt bara två pers men vi skrattade juh hela kvällen och hade oss. Va verkligen en lyckad kväll.
Emil slutade en timme tidiare igår så han kom en runda men inte så länge. Sen gick vi han och kollade på Terminator 2, höll på att somna efter alla ölen vi drack men fick försöka hålla ögonen öppna. Blev rätt så sent igår ändå.. klockan va väl 3 eller innan vi gick och la oss. Sen somnade jag som en sock och sov hela natten.. eller ja nästan. Va sååå jävla varmt hemma igår så vaknade rund 6 och va helt blöt ändå har jag inget täcke nu när jag sover, ha juh bara påslakanet.

Idag kommer mamma ut till mig.. vi ska äta pizza och dricka öl IGEN. Herregud har druckit 3 dagar i rad i så fall.. men man få la passa på innan sommaren är slut ås man kan sitta ute och har det skönt. Så vi ska upp till Doppet sen.. tänkte jag skull göra mig lite iordning innan hon kommer.

Ville juh sola idag.. såå varmt och skönt väder ute. Helt underbart!
Men det är juh det att jag få aldrig nån lugnt och ro länge att lägga sig i solen, sen menar ja hur mycke ta solen nu? Ehhh.. typ inget eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!