tisdag, augusti 25

Film.

rec-Salander

Nu har vi kollat på Män som hatar kvinnor. T.o.m emil tyckte den va bra :) Vetti fan men det är nog typ 3 gången jag ser den på en vecka nu, och den är juh såå bra. Älskar verkligen den filmen. Rajje och Jeanette kom med och kollade den med oss, dom va ju med tvungna att inviga den nya soffan.

Jag är typ döö trött efter denna dagen. Mycke som har hänt och mycke tänkande hit och dit. Så mitt huvud känns som en rutten tomat, helt off men få hoppas att de försvinner innan jag går och lägger mig. För det är oftast på  kvällarna ångesten och paniken kommer. :(

Ne nu ska jag lägga mig till sätta i soffan och kolla klart på So you think you can dance.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!