lördag, juli 18

Lite internet iaf :)

Åhh.. vad glad man kan bli för lite internet! :)
Det har juh inte kommit än.. så gick hem till svårmor en runda. Alltid lika kul. :)

Idag har älsklingen varit ledig.. så vi drog ner till Östersjöfestivalen en runda och kollade läget.
Köpte ett nytt smycke till navlen.. ville ha nog finare än min gamla så det blev lite sånt.
Älsklingen kollade på ett armband men hittade typ inga.
Skönt att komma iväg lite nu när Emil är ledig.

Förra helgen blev det Hasslö festivlen.. satt och drack lite och hade skit trevligt, tvärr kunde juh inte Emil fricka så mycke för han började och jobba på söndag rätt tidigt men de få vi ta igen.
Kollade på Joddla med siv och en massa band som spelade på festivalen. Bilder kommer på det.
Så va rätt sliten i söndags.

I onsdags åkte syrran, Emil och jag upp Kalmar och shoppade loss rikigt.
Köpte tre nya jeans, ett par leggings, linne och en massa annant skit :) så nu är jag nöjd ett tag iaf.. men kanske bli en runda upp igen nu när pengarna kommer. :)

Ne nu ska jag lägga upp min nya header.. hoppas ni tycker om den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!