fredag, juli 31

Fredag hela dan..

Har det varit och inte skit har hänt. Syrran ringde och undrade om jag ville in till stan. Det ät tydligen Viva Karlskrona i helgen, massa folk i stan sa hon. Så ringde Emils mamma och undrade om vi skulle dra in till öltältet och ta några öl men ingen som kunde köra :(
Åh... att man inte bo i stan när det är sånna tillfällen. Visseligen är jag glad att bo på Hasslö men vissa dagar vill man inte om ni förstår vad jag menar. Slippa ta bussen eller taxi hem/dit.
Iaf.. så vi bestämmde oss för att kanske ta det imån om hon inte ska iväg.. kansek ännu roligare att ta sånt på lördag.. mycke mer folk då. :)
Så vi få la se vad som händer imorgon.

Imån ska jag och Emil iaf åka till Rusta och lite.. ska se om vi hittar nya gardiner och en ny vardagsrumsmatta. På dagarna när solen lyser in så bli det så jävla varmt på kvällarna. Så det kanske t.o.m bli en hissgardin.. nåt måste vi ha iaf. Sen bolaget med om det bli nån rajtan tajtan imorgon kväll.

Kom precis hem nu.. har varit och fikat och ute och gått med Emils mamma.. va skönt att sträcka lite på bena när man bara sitter inne på dagarna.
Så nu har jag precis dukat upp med popcorn och saft.. satte på Nina Frisk den filmen på Tv1000. Bli väl att kolla på den innan Emil kommer hem.. sen bli väl bädden är super dunder trött idag. Helt seg i huvudet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!