torsdag, juli 30

Boring...

Vad ska det bli av denna dagen egentligen? Ligger och glo på tv och funderar på vad man ska göra/om det finns nåt att göra/vad jag vill göra o.s.v. Men få la se vad som händer.. nu kom juh solen me :)
Måste nog iaf lägga i en maskin tvätt..

Ha glömt att berätta detta... Igår skulle jag och Emil gå lägga oss i sängen och glo på en film.
Under hans kudde låg det en liten mus.. och den va såå söt men inte så länge som jag trodde.
Nee den sprang undersängen sen hittade vi den inte p hela kvällen. Jag sa det till Emil att jag sover inte i sängen om den ska vara här... så vi vända upp och ner på HELA sovrummet.
Lufte på sängarna och kollade överallt men vi hittade den inte. Så vi gick ut till vardagsrummet och kollade istället.. men sen rätt som det va så höll katten på i köken och jamade som f*n då va musen vid kylskåpet och kröp.. blää.. så katten fick gå bakom kylen och ta den.. så hon lekte hej vilt med den. Lite synd om mysen kanske men Asta hade juh roligt iaf, men släppte ut den sen för ja fick kalla kårar... tyckte såå synd om den och dåligt samvete fick ja.
Men den dog nog uder natten tur som va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!