söndag, juni 14

Sol..

Nu sitter man hemma hos svärmor med datorn i solen... fick juh gå hit med datorn så man kunde sitta lite vis internet iaf :)
Har inte haft internet nu på en hel vecka.. vet inte vad det är för fel på skiten. Har ringt dom flera gånger men dom säger att det inte är nåt fel. =/

Jaha denna veckan har gått fort iaf.. har inte hänt ett skit knappt.

Igår ringde Natalie om vi kunde hitta på nåt så vi fixade en vinare och delade på.. så vi satt uppe till rätt sent. Kulk med lite sällskap ibland. :) Har alltid lika kul med henne.
Planerade lite inför Midsommar med.. så vi få vad som händer.

I fredags kollade jag Emil på film, Transformers. Sagt till han att det är en skit film även om jag aldrig har sätt den. :) Hahah men när väl när jag började titta på den så kunde jag inte sluta. Verkligen en toppen film.. :) Den rekommenderas att titta på.
2an på den kommer juh på bio snat så vi funderar på att gå på den.

Vilken gottigt väder det är ute nu.. äntligen lite sol och varme efter all regn och rusk som har varit. Hoppas man bara lite fint väder till Midsommar och Lövmarknaden :)

Nee nu ska jag vara lite social, skulle bara skiva några meningar så jag håller er upptaterad lite vad som händer. :)

Internet gubben sa atta vi skulle få internet igen efter helgen igen så vi få hoppas på det bästa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!