lördag, juni 6

Ögon vill inte öppna sig.

Igår va juh inte älsklingen hemma så jag skulle bara ta det lugnt.
Sen ringde Natalie mig och undrade om jag kunde komma bort till henne en runda, hon va tydligen hundvakt och passade ett huset åt några som va på Sweden Rock, så stack dit och drack ett par glas vin :) Va gott! Skönt att träffa lite folk igen och roligt.
Sitta och snacka lite och så... hade faktiskt ski roligt!
Kom hem vid tolv så jag och Emil satte oss och kollad på fil, va skit trött så orkade inte hålla ögonen öppna.. Hahah så somnade så klart så jag fick gå in och lägga mig och sova :)

Idag kommer mamma på besök... hon kommer nog snart förmodlar jag så ska käka lite frukos nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!