onsdag, juni 3

Home sweet home.

Detta har vait en lång dag..
För det första så väckte babe mig runt nio när han kom hem från jobbet och döds trött och ville bara somna om.
Hade juh tid hos psykologen idag kl 15.00 men rigde henne så fort jag hade vakant till liv lite och sa att jag inte pallade ta mig till stan idag så fick en ny tid plus att en kompis tog stunten idag så vi skullle dit idag och fira henne med smårgåstårta men hängde inte med.
Sen ville juh älsklingen att vi skulle åka fixa hans xbox.. han hade kollat på nån sida på internet var dom gör det nån stans efter han inte kunde spela brända spel mer.
Så han sa att han ville åka upp till Tranås.. ja baa... ehh.. så långt bara för att fixa en sån grej lixom. Men fick se det som en liten roadtrip istället så jag käkade lite frukost sen stack vi.
Dit resan va inte så farlig... den tog rätt snabb tid, förutom att det va vägarbete på den vägen upp så vi stod och väntade på att ett rödljus skulle bli grönt, men vi fick vänta i hela 20 min på att det skulle bli grönt, både jag och Emil va rätt så förbannade när vi stod där.
Kom äntligen fram iaf till Tranås och det tog jaa vad ska man säga? typ 1 min för han att fixa det.. så vi bara.. jaha vad vi hitta på nu då?
Så vi drog till Jönköping, är juh typ bara 5 mil därifrån så tankade där och skulle äta men tog en korv på preem macken sen åkte vi hem så stannde lite länge men det va roligt att vara här igen.
Tog ett annat håll hem så vi slapp all vägarbete.. skönt. Så det gick bra hem med fast båda två va rätt möa i kroppen.

Nu är vi hemme.. äntligen!
Home sweet home.. ska ta mig nåt att äta nu och sträcka lite på bena :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!