lördag, april 18

Vaken fort..

Är fortfarande vaken.. fatta inte vad jag gör uppe.
Så trött och seg, men vill ändå vänta på älsklingen. Han ringde innan, han satt på bussen från Kristianstad, så han är nog hemma sent idag med :( han lovade iaf att han skulle krypa ner hos mig när han kom hem om jag låg och sov.

Kolla på The Beach med Leonardo DiCaprio.. va ett tag man kollade på den nu.
Tro vi hr den hemma och hos mamma men på VHS, och hur ofta kollar man på en sån gammal video.. Hihi.
Så nu fick jag chansen att kolla på den igen.

Hämtade inte ut mina tabletter idag.. kom inte iväg sen vet man juh inte hur mycke sånt kostar heller.. :( Dom säger juh inget pris när man är hos läkaren/psykolgen.
Vågar inte ens gå in på apoteket och säga att jag ska hämta ut en recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!