söndag, april 12

Trött och hemma.

Hemma nu efter en lång dag hos mamma i påsk ruset.

Kom dit vid ett typ.. tog ett par glas vin med mamma innan maten, va gott. Längesen jag drack vin med hemme.
Under tiden jag hjälpte mamma med maten så höll Emil på med mammas dator som hon fick av brosan så de tog lite tid.

Käkade en massa mat.. va såå gott men blev rätt mätt efter alla glas vinen och öl vi drack innan.
Gick en runda ner till havet och sjöboden så vi skulle piggna till lite.. :)
Gjorde vi kan göra säga.
Så vi drog lös på groggen sen och kollade på film men blev bara en för mig.
Pallade inte mer.. blev väl lite runt under fötterna där .. Hihi.
Funderade på om man skulle dra ut men blev inte så.. ingen Hoby heller, lika skönt de.

Har juh katt hemma hos mamma som jag gärna vill ha tillbaka.. så den ska vi hämta nån dag.
Ville tagit med den idag men den få stanna hos mamam ett par dagar till, sen så kommer hon.. :)
Verkligen helt underbar den katten.
Skönt att ha nån här hemma här med så jag få kela med nån :D

Men nu ligger jag här i sängen och e helt död typ.. kan knappt hålla ögonen öppna.
Så jag säger god natt nu.

Ni få se bilder imån... God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!