onsdag, april 8

Softar i soffan.

Har tagit mig en dusch nu, kändes mig inte såå fräch idag när jag kom hem.
Tog mig en macka innan och nu sitter och jag slappa framför tv.. blev inget med håret idag. Kom juh på de.. emil e juh inte hemma så han kan inte hjälpa mig.. visst jag ska inte så mycke men OM de skulle bli fel typ, och de vill vi juh inte att de ska bli.. Hahah.
Så få bli en färga dag imån istället.

Små kollar lite på hockeyn.. Färjestad kommer juh vinna idag.
En avgörande match men hejar ändå på HV.. :)


Ska sprätta upp min vita kjol me.. tänkte göra om de den lite nu innan sommaren :) Den ska bli kortare och fransig. Inte för att den va så lång innan men den ska bli ÄNNU kortare :D Snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!