söndag, april 12

Nehe?

Vad händer??

Har suttit i solen nu hela eftermiddagen. Få ingen ro alls. De märks att man inte är van vid att sitta i solen så länge nu.. =/ Har bara suttit och kollat på när Emil har hållt på med plattorna och tvättat bilen. Men nu e de färdigt iaf.. :)
Tog en öl innan med medans jag satt och gotta mig så jag skulle få lite sommar känslor och funkade :) Yeeej!

Ville juh gått en runda.. pratade om att vi skulle ut på äventyr mem så blev de juh inte.
Mannen började juh på nåt annat isället, men dagen är inte slut än.. eller hur? :)

Ska snart äta lite mat iaf. Fick lite köttbullar och priskorv av mammi igår som vi kunde äta idag, så de ska vi varma till och steka falukorv.
Även om jag fortfarande är mätt efter allt igår så måste jag juh äta nåt.. har inte gjort de idag.. verken jag eller Emil.

Nu bli de mat..

2 kommentarer:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!