onsdag, april 8

Märkligt!? Läskigt!?

Asså jag måste bara berättta detta.

För en vecka sen åkte jag till min mamma sov där en natt.. skulle fixa nåt.
Anyway.. jag gick och la mig vanligt i sängen men kunde knappt sova. Vaknade titt som tätt hela natten. Vaknade sen iaf och skulle se vad klockan va.. den va runt halv 3.
Hade fått ett sms från Emil där på natten att han hade råkat somna på soffan en stund, att han skulle gå lägga sig i sängen.. ja ett godnatt sms till mig eftersom jag inte va hemma den natten.

Ringde han sen dagen efter och pratade lite om när jag skulle komma hem och så. Vi pratade en stund sen frågade jag han varför somnade och varför han inte gick och la sig inatt när han låg i soffan.
Då kläcker han ut sig: Vaddå? Hur visste du att jag hade somnat på soffan runt 3 tiden?
Jaa svarade jag då.. du skrev ett godnatt sms till mig där du skrev att du hade råkat somna på soffan.
Nee sa han då.. jag har inte skickat nåt till dig inatt.
Han kollade förstås på skickade meddelanden och utkast på sin mobil, men inte ett sms.
Jag hade inget heller på min mobil att han hade skickat men jag vet juh att jag läste ett på natten.
De låter helt skumt. Alltså har jag drömt att han somnade på soffan sen har han gjort de.
Sånt e nästan lite läskigt tycker ja.. att man kan drömma sånna saker plus att de händer sen.
Går och tänker på de än här hemma.. kan inte släppa de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!