tisdag, april 21

Knappt prata.

Är helt tjock i halsen.. kunde knappt prata nu när jag vakande.
Ropade på katten men fick inte fram ett ord, både näsan och halsen är helt broken idag. :(
Hoppas de går över.. få knapra i mig mina sista halstabletter jag har.

Få hur jag gör med springningen idag.. går nog bara en lång powerwalk, förbränner lika mycke det. Det är juh inte konditionen jag vill ut utan förbränningen.
Så det få bli det istället.

Jag mitt freak är rätt så beronde av väder denna årstid.. satt och kollade på väder igår.
Till helgen skulle bli de bli nästintill 20 grader sa dom.. :D
Såå härligt... äntiligen börjar sommaren komma.

Klä på sig nu och börja gå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!