lördag, februari 14

What?!

Åkte hem till mamma igår en runda och stanna där över natten.. Gjorde egen pizza.. Super gott va de :) Tog feberna när jag va där hade 38.5?!! Mådde inte bra.. låg och frös hela natten.. knaprade tabletter som om de vore godis.. Usch!!
Kom precis hem nu.. va knappt så jag orkade sätta mig på bussen ända hit ut till Hasslö.. men gör man, vill juh gärna fira Alla hjärtans dag me babe..

Försöker få bort mitt löshår.. ha lyckas få bort en del men de e några slingor kvar.. tänkte jag skulle beställa nytt.. detta ser inte alls fint ut länge.. :( men då bli de nog chlips..

Emil slutade visst lite tidigare idag så han få pyssla om mig när jag e sjuk och när de e Alla hjärtans dag..
Ska slänga mig in i duschen nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!