söndag, februari 15

Tdsfördriv.

Har tråkigt så kollade runt lite, hittade en lista.. dom e alltid rooliga! :)

Är du kär? Ja...
Är du en sportfåne? Absolut inte..
Är du likgiltig? Nej, de hoppas jag inte
Är du röksugen? nee, inte just nu.
Är du rik? Ne.. det skulle jag nog inte kalla mig..
Är du fattig? Nee kanske inte fattig heller..
Är du trött? Ja rätt trött e jag..
Är du shoppingsugen? Alltid
Är du töntig? Hehe ínte direkt..
Är du ressugen? Hur suge som helst. Svin kallt här hemma juh..
Är du skolsugen? Usch..
Är du irriterad? Nej då..
Är du festivalsugen? NEJ!
Är du alkoholsugen? Mja det är väl alltid..
Är du saknad av nån? Det tro jag faktiskt.
Smeknamn? Oj.. har nog inga nu för tiden..
Bästa åldern? Min va nog 20 tro ja..
Bästa tidningen? Veckorevyn
Hur sminkar du dig? Mascara, puder, rouge.
Vårens accessoar? Scarf, och stor väska...
När stal du något senast? Hm.. 10 års sen kanske.
Hur många timmar sov du inatt? Tio timmar.. :)
Vilken film såg du senart? Wallander..
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook
Vad sa du senast till vem? "Sluta jag e trött"
Vem fick du senars sms från och vad stod det ? Mamma.. Hon påminde mig att jag inte fick glömma reprisen
Vad gjorde du i förrgår? Var hemma hos mamma och låg sjuk..
Vad har du gjort idag? Ingenting..
Hur många msn kontakter har du? 100 kanske..
Vad såg du senast på tv? Emmas värld
Senaste köp? Jeans tjol
Vad har du för skor? Högklackat
Vad har du på dig nu? Mys kläder.. :)
Vilken musik har du lyssnat på idag? Lars winnerbäck
Är du vegitarian? Nope..
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja de har jag .. :D
Vad drack du senast? Kaffe .
Gillar du att laga mat? Ja. beror lite vad man ska laga.
När sjöng du senast? Igår.
Håller du det städat? Jag försöker..
Vad gör dig lycklig? Finns så mycke..

anfall är bästa försvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!