torsdag, februari 26

Regn och rusk.. :(

Åhh.. de e så drygt när de regnar.. man bli så deppig.. Kan de inte lite sol istället som de va här om dan.. Skit fint väder juh.. bli man juh mycke piggare. Bara det inte kommer MER snö.. nu när den äntligen e borta. :)

Jag sitter och kollar runt nytt löshår IGEN., som jag gör typ varje dag.. Asså jag kan inte bestämma mig, e helt klyven.. vet inte vad jag vill ha. Föst ville jag ha extensions igen men njaa. Kollade lite på träns nu om man skulle limma fast de istället.. men vem vet hur länge de håller, tänkte på Clipsen dom kan man juh sätta på/av när man vill.. Vet inte om jag palla ha så långt hår HELA tiden.. =/ Hmm.. detta bli att funderar på men inte för länge nu bara.. haha. Har ni några råd få ni gärna lämna de :)

Nu har vi fått upp lite varme här hemma. Ljusen brinner fortfarande.. mysigt :)

Vad ska man äta idag då? Kanske en god Lasagne.. till helgen beställde jag Potatis gratäng och kött.. *Mee Like!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!