lördag, februari 21

Mardrömmar!!!

Har drömt nåt konstigt inatt.. Blev jagad och de va en massa otäcka människor överallt.. Har vaknat hela natten fram och tillbaka.. men nu pallade jag inte längre.. Se om jag kan vara vaken en stund så kanske de försvinner så man kan somna om igen.. e skit trött..!

Emil åkte precis till jobbet.. han hade uppåket idag.. (hoppas de går bra)
Va väl inte så glad på han när han åkte men jag va så trött efter alla konstiga människor och de kändes som om jag va arg på han för de va han de handla om.. om han hade gjort nåt i drömmen som jag störde mig på eller gjort nåt.. Konstigt e de iaf. Så fick väl lite dåligt samvete när han gick innan, få la skicka ett gulligt sms til han så e han kanske glad när han kommer hem :)

Ska se om jag kan somna om nu.. Ska bara stänga locket.. God natt igen ..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!