måndag, februari 16

Hemma..!!

Nu e man hemma efter en lång dag i stan.. Åkte in med älsklingen när han skulle till jobbet.. skulle juh till Af kl ett på mötet idag men hittade inte dit så jag fick juh gå runt och virra i stan i en kvart innan jag hittade rätt port..

Kom dit och satte mig och väntade i väntrummet, för hon som höll i mötet sa att jag skulle vänta där tills nån kom ut.. satt och vänta i över en timme, va rätt pist off, när jag inte orkade vänta längre så skulle jag precis gå då kom de ut ett jävla gäng ur en av salarna.. tro ni inte jag hade missat mötet då. Dom sa juh för fan att dom skulle komma ut och hämta mig efter som jag inte visste vad de låg eller nåt.. Fan vad ja hatar sånt..

Gick hem till och la mig på soffan tills hon slutade.. Gick ner och handlade lite så vi käkade och kollade på tv.. tänkte vi skulle färga hennes hår men hon vågade inte rikigt med den färgen hon hade så de bidde inget färgande.. Blev så gotte sugen se både emma och jag så gick ner igen och handlade lite glass till kladdkakan så de gjorde vi en.. :) *mumma* Va så trött innan men ville inte lägga mig och vila för de hade jag la inte kunnat sova inatt.. hihi. Skönt att komma hem nu iaf.. kollar på plastikdrömmar sen bli de nog sängen..
Sov gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!