onsdag, februari 11

Duktiga Johanna!

Har varit i farten.. Har diskat, städat och tvättat nu.. Har bara lite kvar som ska göras. Tvätten ska bara hängas upp, ta ett varv med damsugaren i köket med. Va tvungen och slänga en blomma inna så tappade jag den så nu e jord på hela golvet.

Hittade inget nytt recept på nåt gott så jag tog upp kött i frysen och skalade lite potatis så jag få väl äta de. Alltid gott med kött men idag var jag sugen på typ paj eller nåt va längesen man åt de. Hade inte allt de hemma som jag behövde..palla gå upp till konsum i detta vädet lixom..

Fick nåt brev fån sjukhuset innan, ska göra nåt allergitest...ÅHHHH... hoppas de inte gör ont!?

Ska laga mat nu... Hasta Lavista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!