fredag, februari 27

Åhh. :(

Ligger i sängen och tänker lite... försökte äta lite men gick inte så bra.. Allt möjligt som snurrar i mitt huvud just nu.. att dom aldrig kan gå ur mig! Vill att nån ska blåsa i de andra örat sen kommer de ut igenom de andra, så e dom borta för alltid sen..
Mår kasst just nu.. vill bara vara själv eller nån som ligger och håller om mig och säger att allt kommer att bli bra Johanna.. du ska inte tänka så. Bli juh helt förstörd, och de vill jag inte bli. Inte denna gång. I en viss del e jag rätt sååå trött på att folk säger att allt kommer bli bra.. tänk om de inte bli de? Man få juh se de från den sidan me. På nåt sätt kommer de bli bra, de vet jag innerst inne men när?

Pratar jag e de bra i 10 minuter sen börjar de igen.. Vad kan de beror på?
Visst känns juh att öppna mitt liv här på bloggen men kanske bli bättre om jag skiver om sånt här iställer för att bara prata om de.. Pratar jag om de kommer de en tår eller två.. Här e de ingen som ser mig bakom datorn.. Kan jag skiva av mig lite.. Vad jag verkligen tänker och fundera på.. men vad e de jag tänker på hela tiden som gör mig så här? Hmm.. asså de känns helt omöjligt att svara på den frågan.. finns nog ingen som kan svara på den. Lova, jag har försökt. Fråg mig den frågan varje dag.. skäller lite på mig själv..

Det finns saker som har hänt mig som jag inte har berättat för nån.. kanske skulle hjälpa om jag sa de.. kanske e de som e problemet med mig.. eller ja vem vet.. alla har vi juh våra lilla hemligheter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!