torsdag, januari 29

Usch idag e man trött..

Idag e man trött.. mamma ringde och väckte mig, hon skulle fråga om jag ville komma till en runda i helgen eller nån dag nästa vecka. Kanske vi kan äte lite gott och äntligen få titta på tv lite :P

Hon skulle till veterinären idag me kl två med katten, han håller på att slicka bort all pälsen på magen och inne benen så nu e han helt sårig. Va där inne för ett par månader sen och då sa dom att de va matallergi, han fick några sprutor sen försvann det efter ett tag. Vi köpte t.o.m annat torrfoder till han men de äter han juh inte, Han e lite bortkämd den där katten.. :) Få la hoppas de bli bättre nu så han kan äte riktigt och få bort såren på magen.

Idag händer nog inte så mycke för min del, känner att jag inte e riktigt kry så de bli väl ligga o soffan och ta de lungt. Kanske gå ner till hamnen sen om jag känner mig bättre. Så har man juh gjort nån nytta hih. Måste städa här med nån dag, nu åkte juh Emil så han kan juh inte hjälpa mig. Kanske kan ta de imorgon mär han kommer eller i helgen.. Han gjorde juh inte de jag bad han om.. heheh ..*hopplös*!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!